"Xamsa" dostonlarini o‘qitishda zamonaviy texnologiyalar va metodlardan foydalanish (“Farhod va Shirin” misolida)

Authors

  • Dilnavoz Yusupova

Keywords:

doston, an’ana, konseptual jadval, chizma, miniatyura.

Abstract

Maqolada Alisher Navoiyning “Farhod va Shirin” dostonini oliy o‘quv yurtlarida zamonaviy texnologiyalar asosida o‘qitish masalasi yoritilgan. Navoiy asarlarini o‘qitishda samarali bo‘lgan yangi metodlar ishlab chiqilgan. Jumladan, talabaning diqqatini tortishga qaratilgan “Kun bayti” texnologiyasi, qiyoslash asosidagi konseptual jadvallar, chizmalar dars jarayonida Navoiy ijodiga muayyan darajada talabani yaqinlashtiradi. Miniatyuralar asosida asar qahramonlariga tavsif berish fikrlashga yo‘naltiradi. Mazkur metod va texnologiyalar asosida badiiy tahlil ko‘nikmasi shakllanadi hamda Alisher Navoiy ijodiy olami bilan tanishib boradi.

Downloads

Published

2023-05-11